13 Temmuz 2011 Çarşamba

ŞAVAŞIM SENSİN ÇOCUK





Savaşım sensin.
Yeteri kadar azığımda sensin çantamda.
Suyumda sensin mataramda.
Cephede durma nedenimde sensin.

Elimdeki silahımı da senin için doğrulturum düşmanıma,
şanjörüme senin umudunu doldururum kurşun yerine.
Sen geleceğimdin.
Sana bırakacaktım çiçek kokulu bir ülke.
Senin olacaktı mavi, barış adlı gökyüzü.

Savaşım sensin.
Hayatlar adadım sana.
Düşmanın kirli elini uzak tuttum senden.
Savaşım sensin.
Sıktığım her kurşun senin geleceğin için.
Döktüğüm her kan senin için can bu ülkede.
Savaşım sensin çocuk.
Savaşım senin geleceğin için.
Düşmana sıktığım kurşun senin için.
Savaşım sensin çocuk.
Düşmanın kanı aktı oluk oluk.
Savaşım sensin, senin geleceğin.
Savaşım düşmanlaydı. 
Büyüklerle savaşım.
Ama vurduğum düşmanın oğlu da çocukmuş.
Senin geleceğinden akan kan şimdi oluk olukmuş.
Kurşun yağdırdım geleceğine çocuk.
Mavi gökyüzünü, kurşuni boyadım çocuk.
Gel de sen şimdi geleceğim ol.
Yarınım ol.
Savaş patırtısında büyü.
Sebep sen, senin geleceğin ağzımda sakızım.
Savaşım sensin çocuk.
Ölenim de sen.
Sessiz…
Tepkisiz…
Masum…
Ölenimde sen.

Serhat CAN – 11.07.2008

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder