13 Temmuz 2011 Çarşamba

AVAZ AVAZ BAĞIRSAM



Ürkmüş bir kenara sinmişim
Arkamı sokak lambasının karanlık yanına gizlemişim
Hayatım boyunca hep seni izledim demişim
Bak pek becerememişim.

Kime adam desem 
Arkamı döndüğümde senin adamlığını aramışım.
Sen gideli beri aslında pek de arkama bakamamışım.
Ben bende zerre kalmamışım.

Habersiz, 
Çoğu zaman nefesimden endişesiz,
Hayata geç kalmaktan çekincesiz,
Sensiz,
Yanımdaki büyük gölge ben sensiz yaşamışım.

Oğul olmaya hasretle,
Fonda Gencebay tadında arabeskle,
Hep düğüm düğüm kelimelerimle,
Vazgeçmeyi becerememiş seni beklemelerimle,
Bu ondan hatıra deyip giydiğim gömleklerinle,
İçim olan sana, içimden gelen hecelerimle,
Ben sensiz yaşamışım.

Garipsenir mi? Ağlasam.
Ellerimin arasında ellerini arasam,
Birazcık büyümüş olmaktan utanmasam.
Kollarımı iki yana açıp haykırsam.
Avaz avaz bağırsam.
Seni çok özledim baba.

Serhat CAN - 21.06.2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder