27 Haziran 2013 Perşembe

BOYA KALEMİYİM BEN


BOYA KALEMİYİM BEN

Rengi değişir bazen insanın.

Uslu bir akşam kırmızısı oluverirsin. 

Ateşin mavi tonu, sonra grileri, siyahları unutursun.

Üst üste gelen yağmurlardan ıslanmaya bıkmışsındır.

Güneşin sarısına boyanırsın.

Boylu boyunca sıcak sevgili kokusuna uzanırsın.

Gözlerine dans etmeyi öğretirim ve ayakucunda uyurum.

Seni seyre doyar mı insan? Başım döndü sevgilim.

Avuç içi kokunda sarhoşluk bunun adı.

Mısralarımda dudak kokuna rast gelinir artık.

Onca zaman oksijen sanmışım sensizliğin kokusunu.

Şimdi kokumun rengi koyu sen, 

Şöyle mavinin en doygunu, kırmızının en keskini,

Rengim artık şule kırmızısıdır.

Rengi değişir bazen insanın.
Değişmemek üzere âşık bir boya
kalemiyim ben artık.  

Ömrün beyaz kâğıtlarına mutluluk resmi
yapılacak.

Saçlarına, gülümseyişine ve iyi ruhuna
sarılışımı çizeceğim.

Gece uykularımızın uykusuz iyilik
meleğinin kanatları,

Akşamüstü kahvelerimizin orta şekerli
sohbeti,

Sabahın portakal ağacı tazeliğindeki
günaydını,

Varmaya doyamadığım en uzun yolum.     Kaldırımlarımızın mevsimi ilkbahardır.

Gidilecek, fazlaca çiçek renkli
umutlarım var ikimiz için.

Çizilecek, kocaman bir resim var
ikimizin için.
Boya kalemin hazır. Sen de hazırsan,

                                     Gülümse, 

                                     Seviyorum.

                                     Sevdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder